Friday 15 February 2013

Milk Booster?? Susu banyak??

Setiap ibu yang melahirkan pasti ingin menyusui bayi mereka sendiri. Namun ianya tak semudah yang disangka. Banyak faktor yang mempengaruhi susu badan si ibu antaranya ialah pemakanan yang mempunyai zat mencukupi, pengambilan air yang cukup, tidak stress, kerap menyusui atau pam. Kali ini saya ingin kongsikan kejayaan sahabat kita yang berjaya di dalam penyusuan.


"Sebelum ni tengok stock susu orang je banyak..sekarang Alhamdulillah..berkat produk SHAKLEE susu melimpah ruah..saya surirumah..boleh je direct feed baby..tapi baby cepat kenyang setiap kali lepas menyusu..susu bengkak sesangat dah..sebab tu wat stock..dulu mase anak 1st xambil shaklee sekali pump nak dpt 1oz pun ssh.. :)

credit to Puan Diana Othman

Apa suplemen shaklee yang beliau ambil??
~ESP
~vitalea
~b complex
~vitamin C
~zink complex

Ingin menjadi seperti Puan Diana?? pm saya atau SMS saya

Saya RieNa
No ID: 872782
SMS: 017-6048313


No comments:

Post a Comment